tirsdag den 4. december 2007

Starwars i Børnebiblioteket lørdag 24. november 2007


Her er jeg fotograferet sammen med mine tro væbnere, nemlig tre Stormtroopere (som Mads nu fortæller mig faktisk er "bad guys") what ever - de var flotte og børnene var vilde med dem!

1 kommentar:

Betina N. Thorsager sagde ...

Tillykke med bloggen. Jeg håber, du får megen fornøjelse af den :-)