tirsdag den 4. december 2007
Starwars i Børnebiblioteket lørdag 24. november 2007
Her er jeg fotograferet sammen med mine tro væbnere, nemlig tre Stormtroopere (som Mads nu fortæller mig faktisk er "bad guys") what ever - de var flotte og børnene var vilde med dem!
1 kommentar:
Betina N. Thorsager
sagde ...
Tillykke med bloggen. Jeg håber, du får megen fornøjelse af den :-)
4. december 2007 kl. 02.41
Send en kommentar
Nyere opslag
Start
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Blog-arkiv
▼
2007
(2)
▼
december
(2)
5. december
Starwars i Børnebiblioteket lørdag 24. november 2007
Om mig
hannehope
Stjernetegn: Løve
Vis hele min profil
1 kommentar:
Tillykke med bloggen. Jeg håber, du får megen fornøjelse af den :-)
Send en kommentar